Endinsar-se en el món del maquillatge de fantasia

Endinsar-se en el món del maquillatge de fantasia

Marina Bardají, creadora de Marina Purpurina

Podem estar confosos en el moment de decidir què volem estudiar o quina és la millor opció per aconseguir un benestar laboral. No passa res per haver-se equivocat o desviat del camí; la qüestió és poder trobar allò que ens motiva i ens desperta interès en aquest precís moment de la nostra vida.

«Quan vaig començar a preparar la sessió tenia clar que volia facilitar-los les eines necessàries per a què poguessin començar a endinsar-se en el món del maquillatge de fantasia, i poder apropar-los una mica a la realitat que es poden trobar mentres hi treballen. Haig de dir que s’han complert les meves expectatives i que he rebut més del que esperava. De fet, esperava uns joves que simplement escoltarien les meves paraules i prendrien algun que altre apunt. Però m’ha sorprès gratament veure’ls entusiasmats i encuriosits en descubrir els secrets d’aquesta professió.

La pregunta que més m’ha cridat l’atenció i que segurament conèixer la resposta també els hi haurà cridat a ells, és si la meva formació acadèmica ha estat lligada des d’un principi al maquillatge de fantasia. La resposta és no; és més, tot el que he après ha estat de forma autodidacta. Podem estar confosos en el moment de decidir  què volem estudiar o quina és la millor opció per aconseguir un benestar laboral. No passa res per haver-se equivocat o desviat del camí; la qüestió és poder trobar allò que ens motiva i ens desperta interès en aquest precís moment de la nostra vida.

En aquesta professió es trobaran situacions en les quals hi haurà clients potencials que intentaran regatejar a la baixa el preu del servei, bé perquè consideren que és massa car el que demanes; creuen que és fàcil el que fas i qualsevol amb uns pinzells a la mà és capaç de fer-ho; volen bona qualitat a un preu molt baix, etc. Sigui quina sigui l’explicació que et donin, és quelcom que no té res a veure amb tu com a professional. Has de valorar el teu treball, posar-li un preu en concordància i no baixar-lo. En el moment en què una persona no és capaç de valorar la teva feina, tens tot el dret a decidir si t’interessa tenir-lo com a client o no. Tu decideixes.

Poder aportar el meu granet de sorra en el seu aprenentatge laboral ha estat una experiència realment molt enriquidora. M’agradaria acabar recordant-lis que amb dedicació, esforç i passió podran aconseguir tot allò que es proposin. Moltes gràcies i fins la propera!”.

Si t’ha agradat l’artícle, aquí trobaràs les fotos de la sessió!

No Comments

Post A Comment

Segueix-nos!

Traducir »